Přeskočit na obsah
Trippy

Zjednodušte správu cestovních nákladů

Aplikace bez zbytečného balastu

Jednoduchá a uživatelsky přívětivá aplikace, která obsahuje jen to, co firma potřebuje pro efektivní fungování. Nastavíte workflow, přidělíte kolegům odpovídající uživatelská oprávnění a pak už jen sledujete, jak agenda odsýpá.

Rychlá žádost i schválení služebky

Vyplníte odkud, kam a kdy, pošlete nadřízenému ke schválení a balíte kufr. Při opakovaných služebních cestách žádost vytvoříte i ze seznamu těch předešlých.

Snadné proplácení nákladů

Veškeré účtenky vyfotíte přes mobil a pak jen v Trippy doplníte nezbytné informace. Údaje se propíšou do databáze a při propojení se mzdovým systémem se částka rovnou dostane do příští výplaty.

Řešení i pro parkování nebo pracovní oběd

Trippy usnadňuje správu všech běžných výdajů i mimo služební cesty. Prostě vyfotíte účtenku a po schválení vám zaměstnavatel částku proplatí.

Přizpůsobení pravidlům firmy nebo země

Pravidla pro služební cesty se liší firma od firmy i stát od státu. Aplikace Trippy je plně konfigurovatelná. Stačí definovat výši náhrad, diet a dalších parametrů.

Aplikace Trippy je nadstavbou nad modulem Employee Central. Rádi vám vysvětlíme co a jak

Podívejte se i na další aplikace

Trippy nejsou naší jedinou aplikací, podívejte se i na ty další, které vám mohou pomoci s dalším vylepšením SAP SuccessFactors nebo zjednodušit vaše HR procesy.

Shift Planning

Vyměňte nepřehledné tabulky v Excelu nebo systémy třetích stran za plnohodnotný plánovač směn, který čerpá data přímo z docházky v SAP SuccessFactors. Plánujte směny na týden, měsíc i kvartál, editujte rozvrhy pro několik zaměstnanců najednou, získejte přehled o plnění pracovní doby.

Shift Planning

Trippy

Efektivní správa cestovních nákladů, která je v souladu s legislativou a obsahuje všechny důležité funkce. Snadno zažádáte o schválení služební cesty a po jejím skončení cestu vyúčtujete. V aplikaci snadno nahrajete i další účtenky k proplacení.

Trippy

Document Generator

Vygenerujte dodatek smlouvy, předávací protokol nebo jakýkoliv další pracovněprávní dokument na pár kliknutí – buď přímo na HR oddělení, nebo se zaměstnanci sami obslouží na svém počítači. Veškerá data se natahují přímo z Employee Central. 

Document Generator

Paperless HR

Proč obíhat firmu se štosy papírů pod paží, když mohou elektronické dokumenty samy putovat systémem. Vytvářejte dokumenty, podepisujte je elektronicky mnoha způsoby a ukládejte ať už u vás nebo na zabezpečeném cloudu v souladu s legislativou.

Paperless HR

eDaňovka

Konec front před personálním oddělením. Zaměstnanci si sami vyplní Prohlášení poplatníka daně z příjmů fyzických osob a Žádost o roční zúčtování. Mzdové účetní vše jen zkontrolují. Co jim doposud trvalo hodiny, vyřeší za pár minut.

eDaňovka
Nastavení soukromí a cookies 🍪

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies.

 

Následující volbou souhlasíte s našimi zásady ochrany osobních údajů a cookies. Svá nastavení můžete kdykoli změnit.