Přeskočit na obsah
Shift planning

Vyměňte tabulky za intuitivní plánovač směn

Jednoduché řešení pro firmu s desítkami i tisíci zaměstnanců

Shift Planning se přizpůsobí fungování vaší firmy a udělá radost personalistům, manažerům i řadovým zaměstnancům. Za pár dnů pro vás bude nepochopitelné, že jste všechno řešili v Excelu nebo appkách třetích stran a neustále přepisovali data ze systému do systému.

Přehledný plán směn na pár kliknutí

Vytvořte rozvrh na týden, měsíc, kvartál nebo jiný časový úsek. Využívejte i další vychytávky jako volitelnou délku směny, plánování práce jednotlivcům i skupinám, kopírování hotových rozvrhů do dalšího období nebo přehled o plnění pracovní doby.

Online notifikace zaměstnancům nebo rozvrh k vytištění

Po rozplánování práce přijde každému zaměstnanci avízo v SAP SuccessFactors. Pokud rozpisy směn věšíte na nástěnky, jedním kliknutím vygenerujete PDF a vytisknete, například pro mistra, který si ho může pověsit přímo ve výrobní hale.

Zastupitelnost při dovolené nebo nemoci

Pokud manažer nemůže naplánovat směny sám, snadno to za něj udělá zástupce. Delegování vyřešíte obratem přímo v SAP SuccessFactors. Data se tahají z Time Sheet modulu Employee Central. 

Aplikace Shift Planning je nadstavbou nad modulem Employee Central. Rádi vám vysvětlíme co a jak.

Podívejte se i na další aplikace

Shift planning není naší jedinou aplikací, podívejte se i na ty další, které vám mohou pomoci s dalším vylepšením SAP SuccessFactors nebo zjednodušit vaše HR procesy.

Shift Planning

Vyměňte nepřehledné tabulky v Excelu nebo systémy třetích stran za plnohodnotný plánovač směn, který čerpá data přímo z docházky v SAP SuccessFactors. Plánujte směny na týden, měsíc i kvartál, editujte rozvrhy pro několik zaměstnanců najednou, získejte přehled o plnění pracovní doby.

Shift Planning

Trippy

Efektivní správa cestovních nákladů, která je v souladu s legislativou a obsahuje všechny důležité funkce. Snadno zažádáte o schválení služební cesty a po jejím skončení cestu vyúčtujete. V aplikaci snadno nahrajete i další účtenky k proplacení.

Trippy

Document Generator

Vygenerujte dodatek smlouvy, předávací protokol nebo jakýkoliv další pracovněprávní dokument na pár kliknutí – buď přímo na HR oddělení, nebo se zaměstnanci sami obslouží na svém počítači. Veškerá data se natahují přímo z Employee Central. 

Document Generator

Paperless HR

Proč obíhat firmu se štosy papírů pod paží, když mohou elektronické dokumenty samy putovat systémem. Vytvářejte dokumenty, podepisujte je elektronicky mnoha způsoby a ukládejte ať už u vás nebo na zabezpečeném cloudu v souladu s legislativou.

Paperless HR

eDaňovka

Konec front před personálním oddělením. Zaměstnanci si sami vyplní Prohlášení poplatníka daně z příjmů fyzických osob a Žádost o roční zúčtování. Mzdové účetní vše jen zkontrolují. Co jim doposud trvalo hodiny, vyřeší za pár minut.

eDaňovka
Nastavení soukromí a cookies 🍪

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies.

 

Následující volbou souhlasíte s našimi zásady ochrany osobních údajů a cookies. Svá nastavení můžete kdykoli změnit.